Διαφημιστικό μήνυμα κατά των αμβλώσεων και υπέρ του Μεσαίωνα στο Μετρό

κατά των αμβλώσεων

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο διαδίκτυο η επιλογή να αναρτηθεί διαφημιστικό μήνυμα ενάντια στις αμβλώσεις, στο μετρό του Συντάγματος. Υπεύθυνη η ΣΤΑΣΥ για τις διαφημίσεις, λέει ο πρώην πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ερωτηματικά για τα κριτήρια και το ποιος πλήρωσε για ένα τέτοιο μήνυμα.

Η αφίσα, που βρίσκεται στον πιο κεντρικό σταθμού μετρό της Αθήνας, έχει σύνθημα «διάλεξε τη ζωή» και ξεκάθαρο στόχο να προπαγανδίσει τον περιορισμό των αμβλώσεων στην Ελλάδα.

Χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάνουν λόγο για «οπισθοδρομικό» και «μεσαιωνικό» μήνυμα.

Στη χώρα όπου πεθαίνουν ανεμβολίαστα παιδιά, όπου γυναίκες κακοποιούνται, βιάζονται και δολοφονούνται και οι υπαίτιοι…

Geplaatst door Auguste Corteau op Maandag 13 januari 2020

Πρόταση για την επόμενη καμπάνια κατά την άμβλωσης στο μέτρο

Geplaatst door Elena Akrita op Maandag 13 januari 2020

Σύμφωνα με τον Γιάννη Μυλόπουλο, πρώην πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, αρμόδια για τις διαφημίσεις αυτές είναι η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι την καμπάνια χρησιμοποιείται το ίδιο ακριβώς μήνυμα που είχε τυπωθεί και στο εξώφυλλο της εφημερίδας SportDay στις 29 Δεκεμβρίου.

Διαφημιστικό μήνυμα κατά των αμβλώσεων και υπέρ του Μεσαίωνα στο Μετρό

Από τους πρώτους που τοποθετήθηκαν ήταν ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Παύλος Χρηστίδης, ο οποίος έγραψε χαρακτηριστικά στη σελίδα του στο Facebook, θυμίζοντας την κατοχύρωση του δικαιώματος της άμβλωσης από το ΠΑΣΟΚ το 1986:

“Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή.

Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων.

Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα.

Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές.

Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;”.

Πέραν από την επιλογή ενός τέτοιου μηνύματος, βασικό ερώτημα που οφείλουν να απαντήσουν οι αρμόδιοι είναι ποιος πλήρωσε γι αυτήν τη διαφήμιση, δεδομένου ότι όπως καταλαβαίνει κανείς, μία τέτοια καταχώρηση είναι πολύ ακριβή…

Με πληροφορίες από το thepressproject.gr

Διαβάστε επίσης:

Πριν από το «δικαίωμά» μας στην άμβλωση έρχεται η υποχρέωση στην προφύλαξη

Ακολούθησε το TheMamagers στο Instagram

Διαβάστε περισσότερα

Best of network