Εξωσχολικές δραστηριότητες: Πώς μπορούν γονείς και παιδιά να διαχειριστούν το απαιτητικό πρόγραμμα;

Εξωσχολικές δραστηριότητες: Πώς μπορούν γονείς και παιδιά να διαχειριστούν το απαιτητικό πρόγραμμα;

Κολυμβητήριο, στίβος, ξένες γλώσσες, ρομποτική, καράτε… και όχι μόνο! Τα παιδιά μαζί με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ξεκινούν και τις εξωσχολικές δραστηριότητες. Πολλές από αυτές τις ζητούν τα ίδια τα παιδιά και άλλες τις προτείνουν οι γονείς τους προκειμένου όχι μόνο να απασχοληθούν αλλά να κερδίσουν από όσα έχει να τους προσφέρει ο αθλητισμός αλλά και οι γνώσεις και οι δεξιότητες.

Αυτό, βέβαια, που είναι δύσκολο να διαχειριστεί τόσο το παιδί όσο και οι γονείς είναι το καθημερινό, απαιτητικό πρόγραμμα αφού πολλές φορές τα παιδιά δεν επιστρέφουν καν σπίτι μετά το σχολείο για να ξεκουραστούν αλλά πηγαίνουν κατευθείαν στα φροντιστήρια και στις δραστηριότητες.

Σύμφωνα με την παιδοψυχολόγο Αντιγόνη Γινοπούλου που μίλησε στην ΕΡΤ οι γονείς πρέπει να επιλέγουν τις δραστηριότητες των παιδιών μετά από συζήτηση μαζί τους ειδικά αν είναι μικρά παιδιά, νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του δημοτικού: “θα πρέπει οπωσδήποτε να συζητηθεί με τα παιδιά, να δούμε τις κλίσεις των παιδιών, ενδεχομένως να συζητήσουμε και με τους δασκάλους των παιδιών ώστε να δούμε τι του αρέσει”.

“Καλό είναι να ακούσουμε το παιδί”, εξηγεί αναφορικά με τη δραστηριότητα που θα επιλέξει επισημαίνοντας ότι θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα και στο μαθησιακό κομμάτι.

Δες το σχετικό απόσπασμα:

Ακολούθησε το TheMamagers στο Instagram

Διαβάστε περισσότερα

Best of network