Με τη ανακοίνωση των βαθμολογιών των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων δίνεται ένα τέλος στην αγωνία των υποψηφίων. Κλείνει ένας κύκλος της εκπαιδευτικής τους ζωής, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει ένας νέος με περισσότερες προκλήσεις και ακόμα περισσότερες ευκαιρίες. Φέτος, πάνω από 88.000 μαθητές διεκδίκησαν μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι αριθμοί πίσω από τις επιδόσεις τους αποτυπώνουν έναν αγώνα δύσκολο, με έντονη συναισθηματική και γνωστική φόρτιση.
Ο φυσικός και εκπαιδευτικός αναλυτής Αργύρης Μυστακίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ τονίζει πως "οι "Πανελλαδικές, παρά την ονομασία τους ως εξετάσεις, συνιστούν ουσιαστικά έναν διαγωνισμό για την πλήρωση των διαθέσιμων θέσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η βασική διαφορά έγκειται στο ότι στις εξετάσεις οι βαθμολογίες ερμηνεύονται σε απόλυτη κλίμακα. Για παράδειγμα, στο λύκειο άριστη θεωρείται κάθε επίδοση πάνω από 18, ενώ σε έναν διαγωνισμό η αξιολόγηση είναι σχετική. Δηλαδή, η θέση ενός υποψηφίου κρίνεται σε σύγκριση με τους υπόλοιπους. Συνεπώς, το αν μια επίδοση θεωρείται "καλή" ή "μέτρια" εξαρτάται αποκλειστικά από την κατανομή των επιδόσεων όσων συμμετείχαν".
Διάβασε περισσότερα στο TheToc.gr