Σοκ και βαρύς πόνος επικρατεί στη Μυτιλήνη μετά την είδηση του θανάτου της 36χρονης γιατρού, η οποία έχασε τη ζωή της λίγες ημέρες αφότου γέννησε το πρώτο παιδί της.
Συντετριμμένη με την ξαφνική απώλεια της νεαρής γυναίκας είναι η τοπική κοινωνία, ενώ συγκινεί η μαρτυρία ασθενούς της, που περιέγραψε πως η σχολαστικότητά της και η αγάπη της για τον συνάνθρωπο, του έσωσε τη ζωή.
Επιπλέον, η διοίκηση του νοσοκομείου στο οποίο εργαζόταν η 36χρονη Μάγδα, εξέφρασε τα ειλικρινή της συλλυπητήρια και διαβεβαίωσε πως έχει ήδη κινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών του περιστατικού.
"Μου είχε σώσει τη ζωή"
Πρώην ασθενής της γιατρού δήλωσε στο Mega πως είχε βρεθεί στο νοσοκομείο για εξετάσεις ρουτίνας καθώς είχε κάποιες ενοχλήσεις "αλλά τίποτα σημαντικό". Αφού υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις αίματος οι οποίες δεν έδειξαν κάτι ανησυχητικό, ήταν έτοιμος να φύγει από το νοσοκομείο. Ωστόσο, η 36χρονη είχε ζητήσει μια ακόμα εξέταση, χωρίς εκείνος να το γνωρίζει.
Η εξέταση αυτή αποδείχθηκε σωτήρια για τον άνδρα καθώς έδειξε πως είχε φραγμένη μια αρτηρία της καρδιάς και έπρεπε να υποβληθεί σε τοποθέτηση stent.
Υπενθυμίζεται πως, η 36χρονη Μάγδα άφησε την τελευταία της πνοή κατά τη διάρκεια αεροδιακομιδής προς την Αθήνα, έπειτα από σοβαρές επιπλοκές που παρουσίασε λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της, με τις αρμόδιες αρχές να αναμένουν τα αποτελέσματα εξετάσεων που θα διαλευκάνουν την υπόθεση.