Το ΑΠΕ-ΜΠΕ απευθύνθηκε στους καθηγητές και τις καθηγήτριες του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Αγίου Δημητρίου για τον σχολιασμό των θεμάτων.
«Σε γενικές γραμμές είναι βατά, χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ή συνδυαστικό θέμα. Αρκετά θέματα είναι από το κεφάλαιο για το προσφυγικό, το οποίο σε κάποιο βαθμό ήταν αναμενόμενο, με την έννοια ότι είναι η επέτειος των 100 χρόνων από την Μικρασιατική καταστροφή» επισημαίνει ο κ. Τασσόπουλος. Επιπλέον, υπάρχει ερώτημα σχετικά με το Κρητικό Ζήτημα, «το οποίο ήταν εκτός της ύλης κατά τα 2 έτη που ήταν μειωμένη η ύλη λόγω κορονοϊού, οπότε φέτος έχουν αφιερωθεί σε αυτό 25 μονάδες». Μάλιστα, η μια πηγή για το συγκεκριμένο θέμα «είναι από το σχολικό βιβλίο, οπότε είναι οικεία για τα παιδιά, δηλαδή τη συζητάμε μέσα στην τάξη» και το καινούργιο κεφάλαιο που επανήλθε «εκπροσωπείται ουσιαστικά με έναν ορισμό» οπότε τα θέματα «είναι βατά, δεν υπάρχει κάποια δυσκολία για έναν μαθητή που έχει μελετήσει».
«Πάντα λίγο δυσκόλευε τους μαθητές η θεωρία της ζήτησης και της προσφοράς» η οποία εξετάζεται στο Δ θέμα και συνεπώς, αυτό είναι ένα από τα ερωτήματα που χρειάζονται περισσότερη προσπάθεια, όπως επίσης «θα έπρεπε σίγουρα να μπορούν να υπολογίσουν το εισόδημα σε αντιστοιχία με το φόρο στο ερώτημα Α3» και να προσέξουν «στο Γ θέμα τον τρόπο που διατυπώνονται τα ερωτήματα, ώστε να μην μπερδευτούν οι μαθητές».
ΑΠΕ-ΜΠΕ