Η γαλλική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που αγγίζει τις καρδιές των παιδιών και των μαμάδων

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που μας συγκίνησε: Ο κακός λύκος μαθαίνει στα παιδιά τη σημασία της αποδοχής!

ΓΡΑΦΕΙ: The Mamagers Team -
Η γαλλική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που αγγίζει τις καρδιές των παιδιών και των μαμάδων
Ο σύνδεσμος αντιγράφηκε στο πρόχειρο

Κάθε Δεκέμβριο, οι μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες δίνουν μια άτυπη μάχη για τη δημιουργία της πιο τρυφερής, πιο γιορτινής και πιο αξέχαστης χριστουγεννιάτικης διαφήμισης. Φέτος, η Γαλλία φαίνεται να έχει τον νικητή: Ένα μικρό φιλμάκι που συνδυάζει animation και ζωντανή δράση, επαναπροσδιορίζοντας το γνωστό παραμύθι του "Κακού Λύκου".

Το βίντεο, που έχει σημειώσει ήδη περισσότερα από 8,6 εκατ. προβολές και χιλιάδες σχόλια, αφηγείται την ιστορία ενός μοναχικού λύκου ο οποίος για πρώτη φορά ανακαλύπτει ότι τα άλλα ζώα μπορούν να είναι φίλοι – όχι θηράματα. Η ταινία μικρού μήκους, διάρκειας περίπου δύο λεπτών και με τίτλο "Unloved – Le Mal Aimé", χρησιμοποιεί την κλασική χριστουγεννιάτικη μαγεία για να μιλήσει για την αποδοχή και τη συντροφικότητα.

Η αφήγηση ξεκινά σε μια οικογενειακή γιορτή Χριστουγέννων, όπου ένα μικρό αγόρι λαμβάνει ως δώρο ένα λούτρινο λύκο. Μόλις όμως αντικρίζει το παιχνίδι, το απορρίπτει, τρομαγμένο από τη στερεοτυπική εικόνα του ζώου. Το πρόσωπο που έκανε το δώρο αποφασίζει τότε να του ξαναπεί το παραμύθι του "Κακού Λύκου" – αυτή τη φορά, αλλιώς.

Στο παραμύθι συναντάμε τον λύκο ολομόναχο, δίχως φίλους, καθώς η συνήθειά του να τρώει τα άλλα ζώα τον έχει απομονώσει. Όσα ζώα δεν έχει καταβροχθίσει, τον φοβούνται. Μέχρι τη στιγμή που ένας ευγενικός σκαντζόχοιρος τον πλησιάζει και τον συμβουλεύει να "σταματήσει να τρώει τα άλλα ζώα". Ο λύκος δοκιμάζει μια νέα διατροφή: τρώει μανιτάρια, μαζεύει μούρα και κάστανα, μαγειρεύει πουρέ καρότου. Σε μία από τις σκηνές φαίνεται και ένα ψητό ψάρι – μια λεπτομέρεια που σχολιάστηκε από πολλούς χρήστες ως ένα μικρό… ασυνεπές "φάουλ".

Σταδιακά, ο άλλοτε φοβερός θηρευτής γίνεται μέρος της κοινότητας. Η πρώτη του πραγματική ένταξη κορυφώνεται όταν συμμετέχει στη χριστουγεννιάτικη γιορτή των ζώων. Παράλληλα, στο σπίτι των ανθρώπων, το αγοράκι έχει ήδη γοητευτεί από την ιστορία και αποκοιμιέται κρατώντας αγκαλιά τον λούτρινο λύκο που πριν λίγα λεπτά είχε πετάξει μακριά.

Η αφήγηση ντύνεται μουσικά με το θρυλικό τραγούδι του Κλοντ Φρανσουά, "Le Mal Aimé" – ένα κομμάτι που, όπως και ο λύκος της ιστορίας, μιλά για τον "ανεπιθύμητο" που τελικά βρίσκει τη θέση του.

Η διαφήμιση κλείνει με το "Όλοι έχουμε έναν λόγο να τρώμε καλύτερα", αφού έγινε για λογαριασμό της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Intermarché. 

 

Διαβάστε Επίσης